e-Rejestracja
Celem elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach.
Podczas rejestracji prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowych danych oraz adresu e-mail, ponieważ na podany adres zostanie wysłana wiadomość aktywująca konto w naszym serwisie (w celu aktywacji konta prosimy o postępowanie zgodne z instrukcją zawartą w wiadomości).
- Aby założyć konto w serwisie e-Rejestracja należy wybrać link poniżej, następnie kliknąć na przycisk "UTWÓRZ NOWE KONTO", a następnie podać wymagane dane: IMIĘ, NAZWISKO, PESEL, DWUKROTNIE NR TELEFONU, DWUKROTNIE ADRES E-EMAIL, DWUKROTNIE HASŁO oraz zaakceptować regulamin.
- Po utworzeniu konta na podany adres e-mail pacjenta zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
- Kliknięcie tego linku jest konieczne do aktywacji konta.
- Wymagane potwierdzenie tożsamości pacjenta w siedzibie szpitala.
W celu potwierdzenia tożsamości pacjenta należy udać się do siedziby SP ZOZ ZOZ Głuchołazy- do rejestracji poradnii w celu potwierdzenia. Po dokonaniu tych czynności konto jest gotowe do elektronicznej rezerwacji wizyt w naszych poradniach.
Kliknij aby się zarejestrować: https://mpi.zozglucholazy.pl/mpi/app/index.html#/login
Kliknij aby utworzyć nowe konto: https://mpi.zozglucholazy.pl/mpi/app/#/registration